søndag 5. januar 2014

Har tatt det store skrittet......

I dag har jeg tatt den store opprydningen som jeg har gruet meg til lenge, -på Macen. De siste seks månedene har den vært treg og umedgjørlig, har hengt seg på de mest irriterende tidspunkt og nektet å vise bildene mine i iPhoto. Når det blir problemer med bildene, får jeg den store pænnikken. Så i dag har jeg tatt sikkerhetskopi av de 4196 bildene jeg hadde liggende her, og så slettet jeg hele rukkelet. Nye blanke ark. Ikke noe gammelt å hente fram (kunne i grunnen lagd en bra preken ut fra det......hehe).
Grunnen til at jeg har utsatt det er nettopp det å skulle sitte her med ingenting. Trodde ikke jeg ville like det. Tar jo stadig en titt innom bildene mine, mimrer litt, redigerer litt. Men nå er det gjort og det var vel i grunnen på tide å tenke litt nytt.
Jeg er dårlig på å slette bilder. Etter en fototur sitter jeg kanskje igjen med 2-3 bilder som jeg er ordentlig fornøyd med, men tror du ikke alle de andre blir liggende på harddisken min likevel og oppta plass.....Skjerpings!
Og i dag gikk jeg på tur uten kamera. Det kostet meg litt, men vet at det kan være litt irriterende for andre når jeg skal fly og knipse hele tiden. Men jeg hadde jo iPhonen da........ :)

Gemalen er veldig fornøyd med den nye lua mi....Eller kanskje ikke :-)

1 kommentar: