fredag 5. april 2013

One of those days

Dagen i dag er ikke helt som andre dager. Speilet avslører mørke ringer under øynene, hodet jobber med altfor få omdreininger og kroppen skriker etter senga.
MEN FOR EI UKE JEG HAR HATT!

Det er vanvittig hvor mye man kan få ut av døgnet når man nesten ikke sover :) Og hvor ufattelig morsomt alt blir når man er til de grader overtrøtt, HAHA! Men så sier det plutselig stopp, og da er ingen ting morsomt lenger før man får sovet litt.

To dager sammen med pappa i Tromsø. Koselig, dyrebart og meget verdsatt.
Dagstur til London med dattera mi. Hysterisk morsomt, fetende og også veldig dyrebart. Det er verdt hver eneste donut og Starbuckskaffe det har kostet meg, gnagsåret på lilletåa og søvnmangelen...og så fikk jeg jo fylt sekken med litt nyttige ting også.

Jeg føler meg RIK i dag!

Har ingen bilder tilgjengelig i dag, så dere får greie dere med ordene jeg har avlevert her og nå.
Og så ønsker jeg dere en fantastisk flott fredag. Lev livet og gled dere over de dere har rundt dere.

En stor og trøtt klem fra Bibbi 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar