mandag 28. januar 2013

The Mother Road

Dette er en farlig tid på året. Vi er der at det fortsatt er en del igjen av vinteren, og akkurat der hvor jeg begynner å drømme om ferie. Huff a meg, ferie er noe fæle greier. Man kobler av fra alt stress og mas i hverdagen, samler nye krefter, får gjerne både sol og varme og gjør stort sett bare ting man har lyst til. Grøss og gru, sier jeg!
Og akkurat da jeg begynte å tenke på sånne slitsomme ting, dukket dette bildet opp:


Nå ville jeg kanskje ha byttet ut bilen med en Mustang, men må jo innrømme at jeg fikk noen vibber av dette bildet.

Men ellers har jeg det bare bra :) Det er mandag og jeg hopper inn i den nye uka. Bedre å hoppe i det enn å krype i det. Og selv ikke den irriterende kvisa som dukket opp inni øyelokket skal få ødelegge humøret mitt i dag. Bretter opp armene og gjør meg klar til en ny dag med vareopptelling. Hurra!

Birgit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar