fredag 23. november 2012

Ladyen´s skjønnhetsstips

Dere damer, i dag skal jeg faktisk gi dere et fantastisk godt skjønnhetstips. Ikke det at jeg er noe forbilde hva skjønnhet angår, men jeg er opptatt av å forenkle hverdagen, og dette tipset du skal få nå har forenklet min hverdag betraktelig.

Jeg er av dem som har et typisk skandinavisk hår. Lite volum og vanskelig å få til å ligge slik jeg vil. MEN, etter at Maria, dattera mi, kjøpte denne flotte volumasteren til meg, har jeg fått et nytt liv. Eller i alle fall et enklere liv.


Det er en kreppetang som kun skal brukes helt inne ved hårfestet. Den løfter håret fra hodebunnen slik at jeg straks får et større hår. Veldig enkel å bruke. Man må bare huske å ikke ta det ytterste håret, for da får man kreppfrisyre :) Jeg trenger ikke å vaske håret annen hver dag lenger heller, for det holder seg rent mye lengre.


Når jeg er ferdig med å kreppe, sprayer jeg litt hårspray på de lagene jeg har behandlet, og vips så har jeg en frisyre som holder i flere dager. I alle fall på meg.

I luggen synes jeg det er kjekt med litt volumpudder. LITT volumpudder, ellers blir håret hardt og stivt. Og umulig å gre. Men litt gjør susen.


Sånn, nå vet dere hvordan ladyen med mac´en alltid klarer å være så vakker og velstelt og bedårende.....  :))

Snakkes!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar