søndag 21. oktober 2012

Relax

Sove-lenge-søndag! En langsom start på dagen etter en sen natt. Er riktig så glad for at jeg ikke hører med i den kategorien som våkner med tømmermenn i dag....:))


Det har vært en veldig hektisk uke, -i alle fall siste halvdel av den. Full fart på jobben med 3-dagers kampanje. Jeg snakker med ganske mange mennesker i løpet av en sånn kampanje, og kjenner at det er utrolig godt i dag og bare kunne sette seg ned og si jaha.... I alle fall kan jeg det nå på formiddagen.


Fredag kveld hadde vi samling med ledergruppa for "Bønn for Sarpsborg". En spesiell gjeng som jeg er veldig glad i. Det er de som drar lasset sammen med meg. De er modne, trauste, kristne ressurspersoner som jeg er veldig glad for å ha i livet mitt og ikke minst stå sammen med i "Bønn for Sarpsborg". Som ung tenkte jeg at jeg kunne klare alt på egenhånd. Etter å ha fått noen år på baken skjønner jeg at jeg er fullstendig avhengig av mennesker å stå sammen med. Sånn er det bare.

I går var jeg på jobb fra ni til seks. Masse liv og røre. Vi hadde et opplegg med at folk kunne kaste terning og vinne opp til 40% avslag på hele kjøpet. Det ble noen hysteriske jubelhyl i løpet av dagen... :) Var spesielt morsom med ei dame som fylte 40 akkurat i går. Hun handlet en del, kastet terningen og fikk sekser. 40% avslag, og det på 40-årsdagen sin. Hun var storfornøyd og var ikke redd for å gi uttrykk for det heller...hihi. Morsomt at vi kan glede noen!

Etter stengetid var det tid for senterfest i handlegata. Stopp spanderte fest for alle ansatte. Nå kan ikke jeg akkurat påberope meg å være noe festmenneske, men det var riktig trivelig å omgås med folka i en litt annen setting enn det vanlige. Dro hjem ganske tidlig og fikk beina på bordet. "Tusen takk" sa de, etter å ha blitt tråkket på hele dagen :) Du verden som jeg verdsetter det å ha et herlig hjem hvor jeg kan samle krefter.

Skal ta meg et par timer med hjemmesysler nå, så skal jeg pakke bagen igjen sette kurs mot Nittedal. Gemalen skal ha konsert der i kveld og jeg prøver å være med på sånt så sant jeg har mulighet. Blir koselig med en liten søndagstur, med kaffekoppen og noen skikkelig søte og fete Statoilboller.....hehe.

Håper du nyter søndagen også, at du samler nye krefter og får tid til ting du har lyst å gjøre. Det er så viktig å stoppe opp, trekke pusten og komme i hvilemodus. Det er hva hviledagen var tenkt til.
Vi snakkes.

Stor klem fra Bibbi









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar