mandag 24. juni 2013

Lek med månen

Ok, jeg innrømmer det med en gang:
første del av natten gikk med til å leke med månen.
Men før den rakk å komme høyt og bli riktig stor,
kom skyene





Jeg har virkelig mye å lære når det gjelder å ta bilder i halvmørke!
Satt med notatene etter fotokurset og prøvde både ditt og datt,
-men veien fram er nokså lang.

Men jeg gleder meg underveis. Masse! Og jeg lærer mens jeg går.

Og mens regnet igjen danser på steinene i gårdsplassen, sikter jeg mot frokost til ånd, sjel og kropp:
Brødskive, kaffe og bibelen.

Mandags morgen Bibbiklem til deg!



2 kommentarer:

  1. Nydelige månebilder. Det er ganske vanskelig å ta fine bilder av månen. Jeg har prøvd nemlig. Sikkert noen innstillinger som kan trylle med det meste. :)

    Ha en deilig sommer kveld. :)

    SvarSlett
  2. Hei
    Syntes du har tatt noen kjempe fine måne bilder her, spesielt det siste. Synes du er veldig flink, eg har og prøvd meg på bilder av månen uten særlig suksess. Men man må jo bare prøve igjen ;)
    God helg ;)

    SvarSlett