søndag 16. juni 2013

Den late bloggeren

Du godeste! Jeg har ikke blogget på mange dager!
Noen ganger blir det bare sånn. Har brukt en del tid på å få huset tilbake i presentabel stand etter totalt fravær av arbeidslyst en periode (fy så fort det hoper seg opp med klesvask, stryketøy, hybelkaniner og alskens greier hvis man er litt lat en stund.....!) Nei, jeg tok ikke før og etter bilder. Kan ikke risikere å få helseinspektører på døra....


Og når sant skal sies har jeg heller ikke hatt skrivelyst. Og ikke har jeg brukt kameraet noe nevneverdig siste uka heller...... Men jeg har da fått pusset opp noen utemøbler, vasket vinduer og skiftet gardiner(+mye annet kjedelig innendørs), plantet blomster, vært på teltmøter, grillet sammen med gode venner, vært på infomøte ang et spennende studieopplegg som begynner til høsten, jogget og gått noen turer og faktisk også vært på jobb. Jadda, slett ikke så verst, det vel?

Men skrivelysten? Joda, den er på vei tilbake. Heldigvis. Derfor sitter jeg her. Og jeg hadde også med meg kameraet på kveldsturen i dag, så det ordner seg. Og tilfeldigvis kom det en hest løpende, gitt.. :)

Jeg trives best med kreativiteten intakt. Blir fort litt grinete når jeg ikke får utfolda meg :-)

Nå skriker hele meg etter å få krype under dyna og få masse tiltrengt skjønnhetssøvn før en ny arbeidsdag i morgen.  God natt!

Nattaklem fra Bibbi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar