torsdag 22. november 2012

Oppe før hanen

God morgen! Jeg, Nasse Nøff og Isbjørn er våkne og klar for en ny dag :)


Fikk en grytidlig start på dagen. Våknet litt over seks og var lys våken. Kunne nok trengt et par timer til, men sånn blir det noen ganger. Har hatt en supereffektiv morgen, i tillegg til at jeg har sett dagen våkne. Det er noe fredfullt over akkurat det, enten det regner eller sola skinner.

Vi skriver 22. november i dag. Det er under en måned til sola snur og dagene igjen blir lengre. Nå går vi snart inn i adventstiden med pyntede hus, levende lys og innekos. Vi nordmenn er da ganske flinke til å få den kalde, mørke tiden til å inneholde hyggelige ting. Og jeg synes det er viktig å gjøre noe positivt ut av mørketida. Vi har altfor lange vintre her nord til at vi skal bruke dem til å sitte og gremmes. Klart vi må kose oss!! Jeg skal i alle fall det :)

Men for å gi en liten påminnelse om at det etterhvert kommer en ny sommer, kan dere titte på min nyinnkjøpte kjøkkenpynt :)

Nå har jeg en klesvask å henge opp og noen vinduer å vaske før jeg skal på jobb, så jeg får springe videre. Ønsker deg en fin og innholdsrik dag. Livet er for kort til at vi ikke skulle nyte dagen :)

Stor klem fra meg







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar