fredag 14. september 2012

Ladyen har treningsabstinenser

Ja, gjett om jeg har! Nå savner jeg følelsen av høy puls, svette og utkjørthet.

Dere joggere, hva gjør dere i regnvær og vind? Kjører på uansett?
I dag var det et elendig vær ute da jeg stod opp, så jeg endte opp med å vaske badet i stedet for å jogge. Trim det også, om enn ikke så intenst :)

Kunne virkelig trengt en ergometersykkel (heter det det?) for de dagene det er dårlig joggevær...
Er det noen som har en sånn sykkel som står og støver ned, kunne jeg godt tenke meg å kjøpe den for en billig penge? Legg gjerne igjen en kommentar eller meld meg privat hvis du har en.


Har inntrykk av at mange som skaffer seg sånn er veldig ivrig i førsten, men etterhvert blir den stående ubrukt og man får heller bare dårlig samvittighet av å se på den....:)
Vel, jeg er så gira på å holde i gang det jeg har begynt at jeg tror i høyeste grad den ville blitt brukt hos meg.

Ok, vi får snakkes en annen gang. Har ikke så mye tid akkurat nå.

Nyt høstdagen og livet, og husk at du er et fantastisk menneske som det kun finnes en av i hele verden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar