onsdag 22. august 2012

Rastløs? Jeg???

Jeg har SÅ lyst på en cappucino fra Peppes pizza på Storbyen i Sarpsborg!


Er det sånn at man blir litt rar av å være hjemme fra jobb???
Tror ikke jeg har drukket cappucino der mer enn tre ganger, men plutselig "kjente" jeg bare den nyyyydelige smaken av kaffen de har der. Beste cappucino i byen, garantert! Og nå har jeg nesten abstinenser.

Ja, man blir nok rar av å gå hjemme når man er vant til å jobbe. Men nå har jeg mekket meg en kjempegod kaffe fra vår egen kaffemaskin, så det går nok bra, men hvis noen vil ordne en "på-døra-leveranse" med cappucino til meg må du føle deg helt fri..;)))))

Nå titter sola fram etter en regnfull formiddag, og med den håper jeg rastløsheten slipper taket også. For å gjøre litt nytte for meg får jeg vel rett og slett leke husmor og brette de 4-5 klesvaskene jeg har liggende. En motiverende faktor er at det er pitte litte granne trim i det ( "sier hun og ser lengselsfullt bort på joggeskoene").

See you!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar