fredag 17. august 2012

Bråstopp!

Ja, det var akkurat det det ble i dag.

Stod tidlig opp, fant fram ipoden, hoppet i treningstøyet og la i vei. Deilig joggevær, 15 grader og overskyet, og jeg hadde masse overskudd som jeg planla å ta skikkelig ut på siste delen av runden min i dag.
Kom til et sted der jeg forlater grusveien og kommer inn på en sti gjennom en åker, da det plutselig kjennes ut som om noen stikker en kniv inn i leggen på meg, bokstavlig talt.

Jeg aner ikke hva som skjedde, men det var en intens smerte og jeg klarte ikke å stå ordentlig på benet. De ti minuttene jeg hadde løpt virket plutselig som en uoverkommelig distanse å komme seg tilbake på, men jeg fikk hinket meg hjem og nå sitter jeg her og lurer på om dette er noe som bør sjekkes. Jeg får se det an litt. Skal på jobb om en halvtime og håper jeg slipper å klatre i trapper for å hente ned lamper i dag :)

Jeg tar det med humør og en kopp kaffe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar