lørdag 7. juli 2012

Ladyen oppdaget App Store

Etter å ha tatt masse bilder i det siste og gledet meg over det, har jeg tenkt at det hadde da vært moro å gjøre saker og ting med bildene. Leke meg litt med stiler, lage fine collager osv osv. Etter en liten chat med Inger-Lise på Facebook gikk det opp for meg at det er noe som heter App Store :)

Jada, jeg vet at jeg henger etter!!!

Har aldri brydd meg så mye om de der appene...har jo ikke trengt dem :) Men nå har det åpnet seg en helt ny verden. Flotte foto apper som er gratis, eller bortimot gratis. Kan det bli bedre?


De to siste dagene har vært laaaange, -hele uka, i grunnen. Har jobba nesten dobbelt så mye som jeg pleier på ei uke. Nå er beina slitne, og jeg gleder meg veldig over fridag i morgen, og tid med venner.

Nå blir det beina på bordet og Frøken Holms "Red Velvet cupcakes", sammen med en god kopp kaffe. Ikke feil i det hele tatt.

Ha en fortsatt god lørdagskveld, fine folka :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar