fredag 29. juni 2012

Got the feeling

Summer !



Oppdaget plutselig at blomstene mine er så flotte og frodige i år. Kanskje de liker kalde sommerdager?

Jasminbuskene står i full flor og det lukter fantastisk ute i hagen. Plukker med meg en gren og setter i vase inne også. Trenger  ikke duftlys da :)

I fjor kunne jeg ikke ta jasmin med inn. Den var full av bladlus, har aldri sett på maken. I år er den frisk og frodig, og fullstendig fri for uønskede skapninger.



















Jeg elsker lavendel. Mange liker ikke lukta, men jeg synes den er nydelig. Denne er nyinnkjøpt i går, og den kommer jeg til å ha masse glede av hele sommeren.

Plantasjen har den på tilbud nå. Løp og kjøp :)
Falt veldig for potta også. Er så glad for at det finnes masse billig å få tak i, som er pent. Det passer min lommebok.




















Denne her tar helt av! Kjøpte noen små puslete planter på billigsalg, og nå har den blitt dronningen blant uteplantene mine. Vakkert med litt sterke farger også, eller hva?

Selv om det regner i dag, våknet jeg likevel med sommerfølelse. Og hva er mer sommer enn dette:


Mmmm.....

Nyt dagen kjære deg. Bruk den vel og husk at du er kjempebra akkurat som du er.

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar