mandag 14. mai 2012

Take the shackles off my feet so I can dance

Har lagt ei nokså slitsom uke bak meg. Kom hjem etter tre ukers ferie og rett på jobb (bokstavlig talt). Så slo jetlag-spøkelset til. Jeg KLARTE bare ikke å sove. Etter tre dager hjemme følte jeg meg skikkelig sliten. Ingen synes det er hyggelig å være for tett på meg når jeg ikke har fått nok søvn og min nødvendige mengde med regelmessige måltider.

Men i natt har jeg sovet masse. Nærmere 8 timer. Våknet som et nytt menneske. Tok med mac'en på badet, søkte på "praise" på youtube og starta øverst. Sang og dansa meg gjennom morgenritualet sammen med Casting Crowns, Vineyard og for ikke å snakke om Mary Mary med "Shackles" (elsker den låta, for meg får den fram essensen i tilbedelsen, nemlig gleden og begeistringen over hvem Gud er).

Det regner og blåser skikkelig ute i dag, men i hjertet mitt er det glede og ro.


Tenk at akkurat DU stakk innom og leste dette. Håper du har en flott dag også!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar