onsdag 23. mai 2012

Sommerkos

I dag har jeg gått hjemme og plantet blomster og pyntet litt utendørs. Jeg elsker å gå sånn og pusle. Da slapper jeg av og trenger ikke lete etter hvilemodusen.

Nå er ikke jeg akkurat en sånn som tar helt av med blomster og stæsj, men jeg nyter de små tingene. Blir det for mye blir det bare pes, og da nyter jeg det IKKE :)



Jeg er svak for de gamle hollandske krukkene, og de blir ekstra fine med blå lobelia oppi. Og med en kopp espresso i tillegg er stunden reddet :)



Og så er det disse vakringene her som lyser opp foran inngangsdøra.



En lykt hvor glasset er knust ble en fin blomsterkasse. Og den lille ovnen kan fungere som blomsterstativ så lenge vi ikke trenger å fyre i den for å holde oss varme om kveldene.

Vel, jeg har en del pusling til å gjøre før jeg har fått sommeren på plass. Regner med at det er mange med meg som holder på sånn om dagen, og en del av kosen er jo nettopp det å GJØRE det koselig.

Kampen mot ugresset er også i gang, og den kampen har jeg ikke vunnet enda :)

Nyt dagene folkens, de kommer ikke igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar