onsdag 28. mars 2012

Det fraværende husmorgenet

En ting har jeg innsett: Jeg er ingen Superhusmor. Det genet har gått meg forbi. Jeg har forsåvidt slått meg til ro med at sånn er det, men jeg skulle virkelig ønske det var anderledes.

Jeg ønsker meg klesskap det alt ligger pent og velsortert (går det an å få kjøpt sånne klesskap?). For ikke å snakke om et vaskerom med orden og system. Jeg ønsker meg også at mitt hode kunne innstille seg på å gjøre litt hver dag i stedet for mye innimellom. Jeg hører definitivt til i krafttakkategorien!

Ikke det at jeg er ute etter et strigla hus. Jeg trives ikke med det. Men den følelsen av at jeg har kontroll over husarbeidet og ikke motsatt, DEN kunne jeg tenke meg å kjenne litt oftere :)

Og nå må jeg forlate bloggen og strykejernet og komme meg på jobb!

2 kommentarer:

  1. Som om det skulle vera meg sjølv som aleinebuande. Huset ser ikkje ut! ;)

    SvarSlett
  2. Kanskje du mangler et husFARgen da, Jahn....He he, enten må vi ta oss sammen noe skikkelig, eller så får vi bare leve med det. Eller hva?

    SvarSlett