søndag 6. november 2011

Søndagshilsen

Søndag er en deilig dag, ingen tvil om det. Det er en dag man bestemmer over selv, da man kan velge hva man har lyst til å gjøre. I dag har jeg lyst å være sammen med familien, så dattera min m fam er invitert på middag.

Søndag er også en dag da jeg har mer tid til å kose meg med bibelen og sitte og grave litt dypere i den. Har nettopp lest i Salme 135: "For jeg vet at Herren er stor, og vår Herre er over alle guder". Jepp, det er nettopp det han er, større enn alle andre guder. Jeg slutter aldri å undre meg over at mennesker kan tilbe menneskelagde guder. Hvordan kan de tro at det finnes noen kraft i dem, når de er lagd av menneskehender?

Når man en gang har fått oppleve den kjærligheten som finnes i Faderens nærvær, fått tilgivelse og renselse gjennom Jesus og blitt fylt med Den Hellige Ånd, da vil man ikke bøye hverken sine knær eller sitt hjerte for noen annen.

Ha en fantastisk søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar