tirsdag 3. oktober 2017

Bare må vise dere......

Noen ganger skjer det at jeg blir skikkelig betatt av ting som jeg synes er fine. Det er akkurat som tingene treffer noen strenger i meg og jeg får ikke sett meg mett på dem.
Akkurat sånn er det med en veske jeg fant på eBay. Jeg klarte ikke å glemme den og det endte jo selvfølgelig med at jeg sendte en bestilling. Fikk den i posten før helga, og jeg er bare nødt til å vise den fram. Som kjent blir alle gleder større når de deles, og jeg synes det er så moro!


Den er såpass stor at jeg får plass til både notatboka mi, skrivesaker (masse skrivesaker), laptop og alle sånne dameting som er et must i en veske. Du vet, vi har jo med oss alt mulig til enhver tid, bare sånn i tilfelle...


Og så lukter den så godt! Ikke sant at ordentlig skinn lukter godt? Dessuten blir skinnvesker bare finere og finere med årene, hvis man steller godt med dem.

Ja jeg vet jeg er litt rar. Tenk å bli så himla glad for en veske! Men sånn er det. I går satte jeg veska på kjøkkenbordet, lagde meg en kopp espresso og satt og koste meg bare ved synet og lukta av den. De enkle gleder....


Blir sånn når man har ønsket seg noe i mange år og plutselig får det. Er glad jeg har lært meg å sette pris på ting, at det ikke er en selvfølge at man skal få alt man har lyst på.

Jeg deler linken med deg i tilfelle du er som meg og har lett etter lignende produkter i lange tider uten å finne det. Her finner du denne fine veska. 

Noen av dere rister sikkert litt på hodet av meg nå, men det får stå til. Har alltid vært sånn. Husker da mannen og jeg kjøpte vårt aller første kjøkkenbord. Da måtte jeg stå opp hver natt en lang periode og gå ut på kjøkkenet, sette på lyset og se og kjenne på bordet. Jeg nøt de øyeblikkene og var full av takknemlighet.

Men nå er du sikkert mett av temaet 😊
Skal gi meg nå.
Ha en riktig fin tirsdagskveld!

Bibbiklem


2 kommentarer:

  1. Herlig. Veska var rålekker, og du kan tro det eller ei, JEG KJENNER LUKTA AV SKINN :) ILLE god lukt :) -Lisbeth-

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, bra Lisbeth! We´re one of a kind :)

      Slett