torsdag 19. mars 2015

Siste ord for i dag

Nå tester jeg hvordan det er å blogge fra mobilen og det ser i grunnen ut til å funke greit. Har akkurat gått ombord i båten, Lurøyprinsessen, som er siste etappe før jeg er "hjemme" på Hestmannøy. Har snart et døgn på reise bak meg og nå skal det bli godt å sette bena på noe som ikke beveger seg hele tiden 😉

Tilbake til han tatoverte typen jeg skrev om i forrige innlegg. Han var rimelig snål og oppførte seg som om han var ganske paranoid. Skiftet klær hele tiden på toget. På Bjerka kom det ombord to sivilkledde politifolk med narkohund, og da begynte jeg jo å skjønne tegninga. De siktet han inn med det samme og satte hunden i jobb blant sakene hans. Hadde visst røyka hasj på toget..... Smart! Togturen hans endte på Mo og det siste jeg så av ham var at han var på vei inn i en politibil, med svarte slengbukser og en stor svart frakk på seg...  Trist for ham, men han sørget i det minste for at ladyen fikk litt underholdning på turen.


Slik ser det ut utenfor vinduet akkurat nå.
Overskyet, men slett ikke så verst. Jeg har bestilt fint vær til i morra. Da skal jeg ut og se på solformørkelsen. Du har vel ikke glemt det, vel? 

Nå sitter jeg bare og skravler... Ha en fin kveld. Og husk at du må ha solformørkelsesbriller hvis du skal se på sola i morra. Veldig farlig for øynene uten.  

1 kommentar:

  1. Ingen fare for øynene her på østlandet ser det ut for.
    Jaja, vi får nok klare oss uten å se solformørkelsen.
    Litt av en togreise. Ikke bare lett å få sove på toget lenger nei.
    Gikk mye bedre da en var ung ja. Har ikke så lang reise "hjem"
    jeg da. "bare" en dagsreis. Så det er slutt på å ta nattoget slik
    som jeg gjorde i ungdommen.
    Ønsker deg flotte dager på hjemmtraktene :)

    SvarSlett