tirsdag 2. oktober 2012

Slow motion morning

Fridag. Hurra!! Er så deilig å ha en sakte start på dagen. Nyte morgenroen. Blir sikkert ikke så mye ro resten av dagen :) I hodet mitt er den allerede delt opp i etapper, og jeg har planer om å være skikkelig husmor idag. Stua skal få seg en god høstrengjøring. Vekk med sommerens spindelvev og fluemøkk, og fram med god grønnsåpelukt og ny løper til stuebordet :) Det blir bra.

Jeg lar meg ofte fasinere av dere dagarbeidende damer som samtidig klarer å holde huset i orden. Jeg er helt avhengig av ettermiddagsvaktene mine for å få gjort noe hjemme. Når jeg kommer hjem fra jobb etter en formiddagsvakt er det ikke mye initativ i meg til å begynne med rengjøring. Men det er kanskje fordi jeg vet at om to dager jobber jeg ettermiddag, og DA kan jeg gjøre husarbeid på formiddagen. Hadde sikkert fått det til jeg også hvis jeg kun jobbet dagvakter. Vil gjerne tro det i alle fall :))

Men da er vi i gang med dagen. Merker at jeg har ikke så mye å skrive om i dag, så jeg skal heller la dere være i fred :)) Kan hende rengjøringen setter kreativiteten i gang også, hvem vet....

Ha en strålende tirsdag uansett hvor du er.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar