fredag 28. september 2012

Litt ditt og litt datt

I dag hadde jeg en liten plan for ettermiddagen som gikk i vasken. Det skjer innimellom det, at ikke alt blir som man tenker. Men du verden så mye annet jeg fikk gjort.....Bl.a gå og myse litt i interiørbutikker, og stikke innom brukthandleren i Stasjonsbyen. Jeg elsker brukthandlere, men i dag var jeg ikke i rette humøret til å grave i gammelt rusk og rask.

Det jeg virkelig koste meg med var å gå og tusle litt rundt på Plantasjen. Det var så stille der i dag, og jeg bare gikk og nøt synet av alle de nydelige blomstene. Fikk kjøpt meg litt lyng og et par grønnplanter som var på tilbud. Er koselig å friske opp litt nå når det blir kaldere og mere guffent ute. Og så var det på høy tid å få vekk de halvdøde sommerblomstene som slett ikke pyntet opp foran inngangen lenger....

Dro hjem og koste meg med planting, og slo meg virkelig løs med selvutløseren på kameraet...... 248 bilder tilsammen. Snakk om å være sjølsentrert :) Har fortsatt så mye å lære når det gjelder kameraet, så jeg eksperimenterer så ofte jeg har tid og mulighet. Det er eneste måte å lære på, det.


Hadde sett for meg en koselig kveld utendørs, med fyr i bålpanna, skinnfell under rompa, lys i lykta, tjukt pledd og god kaffe, men jammen begynte det å regne før jeg hadde fått plantet ferdig.


Da er det helg, da. Håper du tar vare på dagen og livet. Avslutter med å dele et par visdomsord fra noen skilt jeg så i en butikk i dag....


God natt :)

Nattaklem fra Bibbi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar