lørdag 21. juli 2012

I morgen skal jeg....

Men å leke meg, DET får jeg gjort...... :)
Ofte tenker jeg at "til sommeren, DA skal jeg få tid til alt jeg synes jeg har for lite tid til ellers".

Tenker igjennom alle jeg har lyst til å be på en grillkveld, f.eks, men jeg glemmer jo at folk flest har ferie på sommeren og ikke er tilstede når det passer meg å be dem..... :)

Jeg innbilder meg også at jeg skal vaske bilen oftere på sommeren, og vinduene. Men å få vaska bilen er et forferdelig tiltak, selv om det er sommer, og sånn som det regner er det jo ingen vits i å vaske vinduer....hehe. Finner alltid gode unnskyldninger for å la være.

Men jeg skal love deg at det blir fart i fru Groth hvis vi plutselig får besøk. Da fyker jeg rundt og får gjort unna en hel haug på no time.

Jeg jobber best under press....sikkert.... :))


Skulle ønske at jeg en gang ble i stand til å innse at dårlige vaner ikke blir bedre av seg selv. Og at det å tro at alt blir bedre lenger fram er en sånn boble som sprekker hver gang.

Ja ja, men jeg har det ikke så verst likevel. Og jeg er kanskje ikke så ulike alle andre heller?

Men hvis noen har gode råd om hvordan jeg kan gå fram for å hjernevaske meg selv til å bli et hakk mere effektiv, så tar jeg imot det med takk!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar