torsdag 26. april 2012

Høye hæler

Jeg har lenge skjønt at jeg trenger litt mer glamour i livet mitt..... :)

Selv om jeg er ei traust nordlandsjente som bor på landet, kjenner jeg også behovet for å jåle meg litt innimellom. Olabukser og joggesko er VELDIG behagelig å gå med, men......

Okey, så jeg har bestemt meg. Jeg skal skaffe meg noen skikkelig lekre høyhælte sko. Ble inspirert da jeg leste på bloggen til Carola at hun hadde en rad med sko med seg da hun skulle til Sør-Afrika og hente sin adoptivdatter.... :)

Jeg er alltid så praktisk i tankegangen. Praktiske klær, praktiske sko. Men nå skal jeg jammen meg tre ut av det praktiske litte grann (der dukket nordnorsken opp igjen). Det må da finnes høyhælte sko som er behagelige også......? Ellers er jo alle disse jåledamene noen skikkelige selvplagere....

Jakten er i gang. Wish me luck! Men jeg er KRESEN!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar